Volgers

Pagina's

zondag 10 maart 2019

Nogmaals JIJ....



Vandaag heb ik weer een kaart met de mal en stempel uit de JIJ serie van Karin Joan, bij MD.




Helaas krijg ik de kleuren niet goed op de foto, heb het met diverse toestellen geprobeerd.
Zal wel aan het weer liggen....




Ik heb de ticketmal van Studio Light gebruikt en designpapier van Joy crafts. 




Cardstock van papicolor, nr 934 bloesem.
Diverse mallen van MD, Crealies en Spellbinders.




Ga nog maar even verder met knutselen, de wind giert om het huis en regen klettert tegen het raam, heerlijk weer om binnen te blijven!

Fijne zondag allemaal,





1 opmerking:

  1. Het is goed te zien dat het een PRACHTIGE kaart is. wauw! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!