Volgers

Pagina's

dinsdag 12 maart 2019

Napkin fold box



Vanavond heb ik dit doosje gemaakt, een ideetje van FB.
Ik zag het vandaag voorbij komen, en dat wilde ik ook wel eens proberen.
De eerste poging eindigde in de prullenbak....




T is niet zo eenvoudig als het er uit ziet, je moet echt heel precies werken.
Maar na het goed bekijken van diverse filmpjes op Pinterest is het me gelukt.








Nog wat versiering aangebracht te hebben, kan ik het laten zien!
Ik zal er best nog wel eens eentje maken, t'is een leuk doosje om een verjaardagcadeau in te verstoppen.

Fijne avond allemaal,



2 opmerkingen:

  1. waw, dat is mooi! Fijn dat je de naam van het soort doosje erbij gezet hebt, kan ik ook eens beginnen googelen, maar of het mij zo mooi zal lukken...
    Fijne dag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi doosje. Ziet er echt niet eenvoudig uit. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!