Volgers

Pagina's

zondag 17 maart 2019

Achtergronden met copic markers




Vanmorgen zag ik op FB een filmpje van Diny Sprakel, achtergronden maken met copic markers.
Nou had ik al die spullen in huis, en tijd om eens lekker te gaan experimenteren...
 En dit zijn de resultaten:










Er zijn er wel een paar rechtstreeks de prullenbak in gegaan....want er gaat altijd wel wat mis.
Dan worden de kleuren een donkere brij of de kleur combinatie slaat nergens op.
Maar deze drie vindt ik zelf wel aardig gelukt.
Jammer dat het goudfolie niet op de foto's tezien zijn, in't echt geeft dat een heel leuk effect!
Alleen dat zwart stempelen met stazon wilde niet helemaal goed dekken, dus even "bijgewerkt" met een zwarte cd writer.
En dit zal ik best nog wel een meer gaan doen, leuk om te doen en leuk effect!


Fijne avond allemaal,



3 opmerkingen:

  1. ze zijn heel mooi geworden! leuk om te doen he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat zijn ze mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi!! Het is dat ik geen copic markers in huis heb anders was ik dit ook meteen uit gaan proberen. Echt leuk! Ik ga het wel binnenkort (hoop ik) met lindy's sprays uit proberen dit zag ik op YT voorbij komen. Geweldig ook lijkt mij, net als jouw versies...ook zo mooi!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!