Volgers

Pagina's

donderdag 7 maart 2019

JIJ.....




Gistermiddag ben ik flink aan de knutsel geweest.
Zag onlangs een leuk model kaart langs komen op FB.
Het is een shutter card.... 
Met een link naar een filmpje op YouTube, waarin uitgelegd werd hoe deze gemaakt moet worden.




T'was even puzzelen, en je moet echt heel erg opletten dat je de juiste maten gebruikt!
Maar het is me gelukt!





Ik heb de stempels en mal van Karin Joan gebruikt, de JIJ set.
Designpapier van MD, Do what you love.
Bloemenmallen van Sue Wilson.
Cardstock van papicolor, zwart nr 901.
Restjes papier en plakpareltjes.

Fijne avond allemaal,




3 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje Ditta. wat een super gaaf modelletje en leuk designpapier gebruikt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga het filmpje eens kijken want ik snap het niet helemaal. Ziet er wel heel mooi uit!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gekeken en nu snap ik je kaartje, super mooi, vooral in 2 kleuren :)

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!