Volgers

Pagina's

zaterdag 25 mei 2024

Collect beautiful moments



Hier een kaart met een leuk inkt effect techniek, te vinden op Youtube bij Altenew.
De tip voor deze leuke kaart/techniek kreeg ik van Sandra.




Dus ben ik aan de slag gegaan met embossing folder en diverse kleurtjes inkt.
Is nog niet helemaal zo als ik het hebben wil, maar dat komt nog wel!
Op het laatst nog wat goud embossingpoeder op de randen aangebracht, dat is alleen niet goed te zien op de foto.

Ik heb een embossing folder van Altenew gebruikt, Dreamy Daylilies.  
Verder wat kleurtjes distress inkt. 
De tekst komt uit een stickerblokje van Tim Holtz

Fijn weekend allemaal,

 

4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en ook een hele leuke techniek
    Ga dit vast ook een keer proberen.
    Ga dit filmpje nog wel een keer kijken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend gave kaart.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet helemaal zoals je het hebben wil???
    Ik vind het echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'm geweldig Ditta!
    Mooi ook deze kleurtjes zo bij mekaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!