Volgers

Pagina's

maandag 6 mei 2024

Lace Emboss Resist



Vorig weekend heeft Sandra de nieuwste mallen van Elizabeth Crafts Design voor me mee gebracht.
Ze was in een hobbyzaak waar ze ze net binnen hadden, en ze denkt altijd aan mij....
Nu vind ik niet altijd alle mallen even mooi, maar bij deze laatste serie zaten 2 sets waar ik heel hebberig van werd.




En deze roos is er eentje van, dit is Florals 27 ( 2116)




De kaart zelf is gemaakt naar een voorbeeld kaart van Gina K Design, Lace Emboss Resist.
Op dit filmpje laat ze zien hoe een en ander gaat...
Ik heb distress inkt, Salt Water Taffy, gebruikt en een bloemen stempel.

De roos is gesneden van wit fluweel papier.
Nat gemaakt en in vorm gebracht, gedroogd en in elkaar geplakt.

Fijne avond allemaal,

 

1 opmerking:

  1. Oeh..... die is héél mooi.
    Natuurlijk MOET je die hebben.
    Prachtige kaart maakte je ermee.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!