Volgers

Pagina's

dinsdag 4 juni 2024

Liefde is....


Afgelopen week waren m'n neef Martin en zijn vrouw Meiny 50 jaar getrouwd.
Ik heb een leuk envelopdoosje gemaakt om daar een geldbedrag in de doen.
 



Het idee hier voor heb ik op internet gevonden. 




De bloemen zijn gesneden met mallen van ECD, de bloemen met Wild flower 1, en de blaadjes met  Florals 11.




De bloemen zijn heel licht aangezet met blauwe inkt.
(niet goed te zien op de foto's)




Tekst komt van internet, ikzelf ben niet zo'n goede dichter.....

Fijne avond allemaal,




 

1 opmerking:

  1. Een prachtige kaart en ook hele mooie bloemen.
    Het gedichtje is ook heel toepasselijk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!