Volgers

Pagina's

vrijdag 12 januari 2024

Happy birthday



Vorige week hebben Sandra en ik de achtergrond kaarten gemaakt, eerst inkt op een embossingmal aangebracht met een roller.
Daarna met een stukje cardstock door het embossing machientje gehaald.
Dat geeft een heel leuk effect.




En deze week hebben we er kaarten mee gemaakt.
We hadden die leuke alfabet stansjes aangeschaft van Marianne Design.
Die moesten natuurlijk wel snel gebruikt worden he!
We hebben ze een aantal keren uitgestanst, en op elkaar geplakt.




En zo heb je vrij snel leuke mannenkaarten, die hoeven niet echt veel versiering.


Fijne avond allemaal,



3 opmerkingen:

  1. Prachtige verjaardagskaart Ditta.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!
    Hele vrolijke, mooie mannenkaarten.
    De kleuren, blauw en groen tinten vind ik zo mooi bij elkaar. Vroeger vond ik dat niet mooi, maar sinds ik kaarten maak.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie vrolijke kaarten. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!