Volgers

Pagina's

vrijdag 26 januari 2024

Doosje met inhoud


2 weken terug kreeg ik van Tienke Vis een heel leuk ideetje voor een doosje.
Daar moest ik nog wat mee... 
Dus vorige week heb ik een doosje gemaakt en daarin een lange strook.








Ik heb het woord "happy birthday" 2 x uitgesneden en op elkaar en op stukjes designpapier geplakt. 
Daarna een doosje gemaakt, waar dat "laddertje" precies in past.
Het designpapier dat ik gebruikt heb is van Piatek Trzynastego, Hello Beautiful.
En de alphabet mallen zijn van Marianne Design, CR1641.

Fijne vrijdag allemaal,




 

3 opmerkingen:

  1. Een heel leuk doosje,met mooie inhoud,prachtige kleurtjes,echt lente achtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk doosje Ditta!
    Prachtige bloem op het doosje, mooie papiertjes en zo leuk met die grote 'ladder' !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leukkkkkkkk.
    Wat een leuke verrassing binnenin het doosje, lijkt mij voor de ontvanger super om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!