Volgers

Pagina's

zondag 7 januari 2024

Happy Birthday


Van de week was de man van m'n vriendin Sandra jarig.
Dus moest er een mannenkaart komen, nu heb ik er een aantal opgeslagen in een map op m'n pinterest site.
En daar heb een leuke uitgezocht en gelift.




En dit is hem geworden...
Nogmaals van harte Koos!!

Ik heb drie verschillende kleurtjes blauw en blauw/groen papier gebruikt.
Met een klein hexagon malletje van Nelly Snellen uitgesneden.
Wat bijpassende kleurtjes plakpareltjes bij gezocht.

Hebben jullie trouwens gezien dat ik al meer dan 250.000 views heb gehad sinds 2010......

Fijne avond allemaal,



1 opmerking:

  1. Zo doe ik dat ook, leuke ideeën opslaan en als je dan iets "moet" maken en hem inspiratie hebt even op je ideeën bord kijken.
    Leuk hoor, deze kaart, hele mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!