Volgers

Pagina's

maandag 12 april 2021

Kaart met gevlochten vierkanten.



Deze kaart heb ik vandaag gemaakt n.a.v. een filmpje op YouTube van Olga Mulder (castella294)
Gistermorgen liet ze zien hoe je deze kaart kan maken.




Dus ben ik aan de slag gegaan....




Ik heb er een bloem op gemaakt met een bloemenstans van ECD, de Florals 6.
Het is een soort pioenroos.
Er is soft finish cardstock voor gebruikt en is op kleur gebracht met disteess inkt, dusty concord.
Het designpapier is van DecoTime.


Fijne avond,


 

3 opmerkingen:

  1. een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Ditta...heel leuk gedaan met die gevlochten vierkantjes en een prachtige bloementoef middenin..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Wat een mooie kaart en wat een leuke techniek.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart en ook een prachtig patroon op deze manier.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!