Volgers

Pagina's

donderdag 8 april 2021

Hoera....



Van de week zag ik op FB een hele leuke kaart voorbij komen van Janette van Otterloo.
Een mini slimline kaart (6 bij 3.5 inch). Nu werk ik zelf nooit met inch, dus omgerekend naar cm.
Deze kaart meet nu 9 bij 15 cm.




Deze kaart heeft nu veel minder "versiering" nodig dan die grote slimline kaarten.
De grote tekst heb ik gestempeld met een stempelset van Concord & 9th, Bold and Brushy.
Dat zijn losse letters die je zelf aan elkaar kan stempelen.
Het olifantje komt uit een oude mammoet stempel set van Scrapbook Forever.


Fijne avond,


 

1 opmerking:

  1. Heel mooi dit verjaardagskaartje Ditta...een heel stoer stempeltje erop en ook de tekst is prachtig groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!