Volgers

Pagina's

zondag 11 april 2021

A little bird told me.....



Eindelijk kan ik deze kaart laten zien, hij is ontvangen door de jarige!
Ik heb hem voor m'n nichtje gemaakt, ze vond hem erg leuk.
( foto is helaas niet helemaal helder, kaart was al verzonden toen ik daar achter kwam...)



Ik heb hiervoor een digi gebruikt van Wild Rose Studio.
Verder wat verschillende stukjes designpapier, zwart cardstock en washi tape.
Het draakje is ingekleurd met copic markers en kleurpotloden.
De spetters zijn gestempeld met een stempeltje van Stampin up, gorgeous grunge.


Fijne zondag allemaal. De zon schijnt wel, maar t is nog behoorlijk koud.
Dus heerlijk knutselweer.....



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!