Volgers

Pagina's

zondag 14 maart 2021

Smile




Afgelopen dinsdag konden/mochten we eindelijk weer eens gaan winkelen bij onze "hofleverancier"
Wat was dat weer eens super fijn!!
Ik heb nu eindelijk een mooie doos Graphitint aquarelverf van Derwent kunnen kopen.




En nu heb ik de workshop 3 van Diny Sprakel gevolgd, en deze kaart gemaakt.
Deze schitterende bloem hoort bij de cursus.
De achtergrond heb ik in de stijl van Eileen Godwin gemaakt, met stencil en Distress inkt.

Het was voor mij wel wennen om met aquarel verf te werken, ben zo gewend om met copic markers te kleuren. Dat is echt heel iets anders....
Dit is veel zachter van kleur.
Maar ben zelf wel tevreden met deze eerste kaart met Graphitint.


Fijne zondag allemaal.




 

1 opmerking:

  1. Hoi je kaart ziet er super uit. De workshops van Diny zijn altijd zo leuk daar leer je veel van.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!