Volgers

Pagina's

zondag 21 maart 2021

Gefeliciflapstaart




Vandaag alweer de derde week van maart, het is gisteren lente geworden....niet dat je er dit weekend veel van merkt. Het is nog steeds flink koud!
Maar het is tijd voor de derde reminder op de Cheerful Sketches Challenge Blog!




En dit is mijn versie van de sketch.




Ik heb een digi van Polka Doodles gebruikt, Suprise Sparkle Unicorn.
Ze is ingekleurd met copic markers en potloden.
Het designpapier is van Piatek Trsynastego, Hello Beautiful.
Het cardstock is van papicolor.
De doilymal is van MD.


Fijne dag allemaal,


 

1 opmerking:

  1. Prachtig dit kaartje Ditta, de sketch heel mooi uitgewerkt en een heel schattig en mooi ingekleurd stempeltje erop
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!