Volgers

Pagina's

zaterdag 6 maart 2021

A little note....



Vandaag wil ik deze kaart laten zien, gisteravond gemaakt.
Helaas was het te donker om een foto te maken.




Ik heb hier voor een sketch gebruikt van Karan Gerber op de FB pagina "Creative Paper Addicts"




De bloemen zijn gesneden met mallen ontworpen door Anita Izendoorn bij ECD, florals 3.
Ik heb er appelbloesems mee gemaakt.

Ik heb cardstock gebruikt van papicolor en soft finich cardstock.
De achtergrond is gemaakt met een stencil van Lavinia Stamps en Distress inkt.
De bloemen en blaadjes zijn ook op kleur gebracht met Distress inkt, picked raspberry en peeled paint.



Fijn weekend allemaal,


 

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. Geweldige bloemen en blaadjes. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie kaart Ditta!
    Mooie bloemetjes zijn 't ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!