Volgers

Pagina's

zondag 2 augustus 2020

Mouse



Gistermiddag heb ik deze kaart gemaakt. 




Het is een variatie op een kerstkaart van vorig jaar.
Wie hem verzonnen heeft....ik weet het niet. 
Ik heb het patroontje van You Tube gehaald bij Castella 294.




Ik heb een afdrukje gebruikt van een stempeltje dat ik vorig jaar op de stempelbeurs gekocht heb, helaas weet ik echt niet meer van welk merk het is.
Een of ander Italiaans merk dacht ik......
Ik heb het ingekleurd met de nieuwe aquamarkers van de A.... 
Die werken echt heel prima!!

Het designpapier is van Simple Stories, "Your life in a snap".
Cardstock van papicolor, wit nr 930.


Fijne avond,



1 opmerking:

  1. Een leuk model kaart en dat stempeltje is super lief!
    Fijne week en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!