Volgers

Pagina's

maandag 24 augustus 2020

Just flying by...with a birthday hi!!



Vandaag is onze schoonzoon jarig, en daar heb ik deze kaart voor gemaakt.
Ik kan hem nu laten zien, hij heeft hem gisteren gekregen.
Net als ieder kaartenmaakster heb ik best moeite om een mannenkaart te verzinnen. 
Maar deze vind ik wel goed geslaagd.




De achtergrond heb ik gesneden met een mal van Pinkfresh, Slim Diagonal Stipes Die.
Helaas weet ik niet meer van wie de wolkjes zijn....




De stempel komt uit een serie van Inky Antics, Aviator Benton.
\Ik heb hem ingekleurd met Copic Markers en Faber Castell polychromos kleurpotloden.
 Wolkjes zijn aangebracht op het rondje met Pan Pastel en een mal.
Het landschapje is van ?????

Fijne avond allemaal,




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!