Volgers

Pagina's

vrijdag 14 augustus 2020

Fijne vakantie!





Deze kaart is een reminder voor de lopende challenge van Cheerful Sketches.
Jullie kunnen nog tot 28 augustus mee doen!




Ik heb er een vakantie kaart van gemaakt.




Ik heb voor deze kaart een digi gebruikt van Dr Digi House of Stamps, "A Dunderton Abroad"
Ingekleurd met copic markers.



Dit is de sketch voor deze maand.


Het designpapier is van MD, Vintage Journey.
Cardstock van papicolor, nr 904 azuur blauw en nr 901 zwart.
De ovale mallen zijn van Crealies, XXL stansen nr 23.
De tekst is ook van MD, uit een hele oude set.
Verder houten frutseltjes uit voorraad.


Fijne dag allemaal, ik ga nog even genieten van dit heerlijk afgekoelde weer!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!