Volgers

Pagina's

zaterdag 18 juli 2020

Zomerkaart.




Al een aantal keren zag ik een dubbele kaart voorbij komen, met een dingetje er tussen dat kan draaien, een schommel kaart.
Nu kan ik echt niet alles aanschaffen wat ik zie, zou wel willen, maar m'n portemonnee is niet zo dik...
Dus heb ik een andere oplossing gezocht!




Ik heb een mal van studio light gebruikt, eerst designpapier erop geplakt, daarna met een ovale mal een ovaal mee uitgesneden.
Daarna nog een keer de grote mal uit roze gesneden en alles op elkaar geplakt.






Bloemen en plakpareltjes er op...
Tekst moet nog even wachten, dat doe ik wel als ik weet voor wie hij gaat worden.

Fijne zaterdag,





1 opmerking:

  1. Dit is een mooie creatieve manier om zelf zo'n kaart te maken Ditta. Het is denk ik ook niet nodig om overal iets voor het aan te schaffen, dit is zeker zo leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!