Volgers

Pagina's

maandag 6 juli 2020

Chocolate box




Van de week heb ik me eens gewaagt aan deze leuke chocolate box naar voorbeeld van Sandra van Kleef.
Had deze doos al eens voorbij zien komen, maar wist niet meer waar of bij wie.
Onlangs kwam ik hem dus tegen bij Sandra.




Het is even een heel werk, maar zo leuk om te doen!




 6 doosjes voor binnenin, alles beplakken....




En dan de buitenkant versieren.
En met het ponsen van de rand begaf m'n randpons het....na zoveel jaren trouwe dienst, versleten!!




Gelukkig kon ik dezelfde even lenen van m'n vriendin, zodat ik de rand netjes afkon maken.


Het designpapier is van Galeria Papieru, Hidden Desires.
Cardstock van Papicolor.


Fijne dag allemaal,








2 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Ditta,

    Gelukkig had je vriendin dezelfde pons.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar was ik heel blij mee, anders had ik opnieuw moeten beginnen!

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!