Volgers

Pagina's

vrijdag 17 juli 2020

Ik denk aan jou...



Vandaag heb ik een heel andere kaart te laten zien dan die ik meestal maak.
Dit is er weer eens een n.a.v. een filmpje van Gina K op You Tube.




Het was echt een heerlijk geklieder....maar heel leuk om eens zelf te doen.
Eerst breng je met blender brushes gekleurde inkt aan op glad papier, daarna met behulp van een stencil zwarte ink er overheen.

Ik heb distressinkt gebruikt, picked raspberry, squeezed lemonade, peacock feathers en zwarte versa fine Clair nocturne.
De tekst is van Marianne design: Karin's Ik denk aan jou, KJ1727.
Wit en zwart papicolor cardstock.
Wit PCP papier.
En van de stencil weet ik geen naam....


Fijn weekend allemaal,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!