Volgers

Pagina's

zondag 20 januari 2019

Verjaardags post....



Van de week had ik 2 verjaardagen van teamleden.
 En daar heb ik deze kaarten voor gemaakt.




Bij deze kaart heb ik een afdrukje van Bugaboo Stamps gebruikt, Kidz birthday balloons.




Ingekleurd met copic markers.




Hier heb ik de Plaid background stamp van Concord and 9th gebruikt.
De cupcake stempel is een hele oude...weet echt niet meer van wie hij is.
Maar hij is ingekleurd met copic markers.


Zover ik weet zijn de kaarten door de dames ontvangen, dus kan ik ze laten zien.

Fijne zondagavond allemaal,




2 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart! En ik mag genieten van de mooie kaart met cupcake, dankjewel! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!