Volgers

Pagina's

zondag 27 januari 2019

90 jaar....



Vandaag kan ik deze kaart aan jullie laten zien. 
Gemaakt voor m'n tante die afgelopen donderdag 90 jaar is geworden, vanmiddag heeft ze het met ons gevierd.
Toch heel bijzonder dat je zo oud mag worden en nog steeds zelfstandig woont en nog bijna alles zelf kan doen! 
Tante Lenie gefeliciteerd!!!






Ik heb de nieuwe stans van MD gebruikt, LR0574.




De cijfers zijn getekend met een mal van Dutch Dobadoo, 470.455.006.
Het plaatje is van Hobbyvoordelig.




Ik heb er een easelkaart van gemaakt.


Fijne avond allemaal,



3 opmerkingen:

  1. Een hele mooie beetje voorjaarsachtige kaart Ditta. Lief plaatje en een mooi model heb je gemaakt. Inderdaad een hoge leeftijd en fijn dat ze nog zelfstandig woont.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en als we zo oud mogen worden , dan teken ik daar voor.90 Wat een prachtige leeftijd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje van een kaart. super mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!