Volgers

Pagina's

woensdag 2 januari 2019

Fairy Wishes


Bij deze wil ik iedereen gelukkig nieuwe jaar wensen, veel geluk, gezondheid en heel veel creativiteit!

Alweer een jaar voorbij.... een heel bewogen jaar.
Onze dochter getrouwd, m'n man met pensioen....en das echt wennen hoor, een man de hele dag om je heen!
Gelukkig gaat het echt heel goed samen.
Een lange hete zomer, diverse keren er op uit met de caravan, dat kan nu he!

Dus gaan we weer aan het nieuwe jaar beginnen met een kaart voor de uitdaging bij Cheerful Sketches Challenge.




Voor deze kaart heb ik een digi gebruikt van My Besties, Magical Nutcrackers.
Sherri Baldy is een van de sponser deze maand.




Deze leuke dame is ingekleurd met copic markers.
Het designpapier is van Prima Marketing, Fairy Flora.

Fijne avond allemaal,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!