Volgers

Pagina's

dinsdag 8 september 2015

Welcome little One




En daar ben ik weer....deze keer met een baby kaart.
Als het goed gegaan is hebben de kersverse ouders hem ontvangen.
Laura, Marcel en Kim, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Milan.






Ik heb de stempel 3 keer afgedrukt, eerste laag geembossed.
Tweede en derde afdrukjes ingekleurd en uitgeknipt, zoals we vroeger 3D knipte....
(Dat noemen ze tegenwoordig paper pieced)
Opgebold en opgeplakt, met 3Dkit.
Het stempeltje is van Lily of the Valley, Patchwork bunch of balloons.
Ingekleurd met Faber Castell potloden.



Dit was weer eens anders werken met een stempel!
het designpapier is van Maja Design, Vintage Baby.


Fijne dag allemaal,





4 opmerkingen:

  1. wat een mooie en lieve kaart. Prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Berezoetjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke babykaart Ditta, mooi stempeltje, je hebt weer zo mooi gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!