Volgers

Pagina's

zaterdag 26 september 2015

Kerst popup kaart





Tussen de bedrijven door heb ik deze kaart afkunnen maken.
Ben weer druk met kerstkaarten verzinnen voor m'n kaartcluppie op maandag, en daar gaat best wel tijd in zitten.
En in deze kaart zit ook veel tijd en werk.....




Het is een popupkaart, naar een patroon van Nicole Verkooijen.








Op de blog van Nicole staat een filmpje, over hoe deze kaart te maken, maar foei, dat valt tegen!
Vooral dat binnen stukje er goed in te krijgen....
Maar het is gelukt!

Ik heb designpapier van Trimcraft gebruikt, Silent Night.
Alles is gemat met papicolor, ijsblauw nr 942.
De letters zijn gesneden met de cricut en de cartridge George and basic shapes.
De bomen en de kristallen zijn van Marianne Design.
De mal onder het plaatje is van Noor! Design.
De tag binnenin is van Magnolia.


Fijne avond allemaal,




2 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi en knap gemaakt! Ik heb net gister op hou tube de uitleg van deze kaart zitten bekijken. Moet je je echt wel even inverdiepen. Maar hij is super geworden! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!