Volgers

Pagina's

woensdag 9 september 2015

Challenge 52 op de Creaine Challenge Blog.... Wish you were here.




De nieuwe uitdaging op de Creaine Challenge blog is ook weer van start gegaan.
Deze keer willen we een baby/kinderkaart zien. 
Voorwaarde is gebruik onderstaande layout:



Gemaakt door DT-lid Bea.

En dit is mijn bijdrage voor deze maand:






Het afdrukje is een digi van Bugaboo, Sitter girl book.
Ze is ingekleurd met Faber Castell potloden.




Het designpapier is van BoBunny, Pincushion collection.
De grote bloem is van Spellbinders en de blaadjes van Marianne Design.


Wat een heerlijk weer, vandaag, ik heb genoten van de zon, zittend in de tuin!
Fijne avond,




3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleuren papier heb je voor deze kaart gebruikt Ditta, ook weer mooi gekleurd en de bloem is een echte blikvanger.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Super leuk kaartje. Heel mooi

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Ditta. Leuk papier ook wat je hebt gebruikt en mooi gekleurd.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!