Volgers

Pagina's

zondag 24 september 2023

Kerstkaart nr......



Vandaag heb ik een van de eerste kerstkaarten voor dit jaar gemaakt.
Het patroontje is van Olga Mulder of Castella 294 
Een heel leuk, gemakkelijk model, te vinden op haar youtube kanaal.




Het designpapier komt van internet, Free Junk Journal Printebles.
Daar mag je plaatjes weghalen voor eigen gebruik.
Ik heb die hertenplaatjes in Word verkleind in de juiste maat.
En een bijpassend achtergrond plaatje afgedrukt.
Alles gemat op wit papier.

Fijne avond allemaal,


 

3 opmerkingen:

  1. Ik vind dit een heel erg leuk model!!
    Wat een mooie kaart heb je ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart en leuk model. Mooi papier en plaatjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie chique kaart en ook een leuk model. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!