Volgers

Pagina's

zondag 17 september 2023

Autumn Friends



Door een foutje in het plannen van m'n kaart hier op blogger, is het plaatsen van de kaart die ik voor Cheerful Sketches niet goed gegaan.
Moest even snel gebeuren voordat we weg gingen. Zijn 3 weken op de kat van onze dochter wezen passen.
Maar een paar dagen er voor werden we allebei (man en ik) ziek. Helaas had corona ons eindelijk ook te pakken gekregen, niet heel erg gelukkig.
Dus zijn we toch maar gegaan, tenslotte konden we daar ook uitzieken.
Dus daarom liep alles even anders dan anders......
Zodoende konden dochter en schoonzoon toch op een wel verdiende vakantie.




Dus alsnog hier de kaart voor de uitdaging van september.




Ik heb een digi gebruikt van Last Minute Manda, Autumn Friends.


Fijne zondag iedereen,


 

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Hopelijk zijn jullie weer beter.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!