Volgers

Pagina's

zaterdag 23 september 2023

Enjoy your day



Van de week had ik tussen de bedrijven door even tijd om een kaart te maken.
Nog even druk met de laatste dingen van de volkstuin wegwerken.
2 emmers tomaten, en die ingekookt tot passata. 
Zo lekker vers, en zonder allerlei toevoegingen!




Tijdje geleden zag ik voor deze kaart een voorbeeld voorbij komen bij Hobbyvision.
Het idee is van Janet Blaauw, 31 augustus.
Nu had ik al een aantal plaatjes van deze serie uitgeknipt, dus heel snel klaar.
Plaatjes en designpapier komen uit de serie Touch of Nostalgia van Craft o Clock.
De randen zijn ala Janet, ingesmeerd met gesso ( niet zo goed te zien op de foto)

Fijn weekend allemaal,


 

1 opmerking:

  1. Wat leuk, jij hebt dus een volkstuin.
    Lekker hoor, groente tot eigen tuin.
    Je laat en mooie kaart zien, de bloemen komen heel mooi uit op deze achtergrond.
    Het gesso randje is best goed te zien hoor, links vooral.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!