Volgers

Pagina's

donderdag 6 juni 2013

Vintage zomer kaart




Hier is weer eens een nieuwe kaart.
Gisteravond gemaakt, onder het "skype"n met Dili, en dan gaat het toch lekker snel.
Lekker lol maken en toch wat doen.....
Het is een vintage kaart, gemaakt met een mal van MD, LR0242.



Ik heb een stukje design papier gebruikt van Maja Design, en verder cardstock van Papicolor en Bazzill.
Het plaatje is op een mal van MD geplakt, LR1242.
De blaadjes en de swirl zijn ook van MD LR0227 en LR0271.


De bloemen en plakparels komen uit m'n voorraad.

Met deze kaart wil ik mee met:
We Love Vintage Challenge Blog, een zomerse vintage kaart ( kindje in het water)
Scrap-Cards Challenge Blog- volgens kleur ( blauw/kraft/wit)

19 opmerkingen:

  1. wat een super mooie kaart heb je gemaakt met prachtig frame in het midden.
    leuk dat je mee doet aan onze challenge op WLVC.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ditta!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ditta,
    Ik zag je prachtige ingezonden kaart bij Scr@p-Cards challenge, dank je wel daar voor, heel erg leuk dat je mee doet! Omdat ik nieuwsgierig werd ben ik op je blog rond gaan kijken en was erg verrast wat je allemaal maakt, veel afwisseling
    en het ziet er prachtig uit, ik ben dan ook meteen volger geworden, zodat ik blijf zien wat voor moois je allemaal maak.
    Creatieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He weer heel mooi. Weer z'n mooi idee. Goed die nieuwe mallen.

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooooooooo ditta dit is zooooooooo mooi!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi ditta, op het blog http://itsamagnoliachallenge.blogspot.com staat een leuke workshop van mij kom je kijken?
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ditta,
    Ik heb je blog ook gevonden en wel door je prachtige zomerkaart ik vind hem prachtig. En je krijgt er vandaag nog een volger bij want ik vind je creaties erg mooi en wil graag op de hoogte blijven van het moois wat jij maakt.
    Groetjes Ellie

    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ditta,

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt, past ook heel goed bij het weertje van vandaag.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige zomerkaart Ditta en leuk om die mallen zo te gebruiken, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een mooie, chique vintage kaart! Een geweldig design! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi zomer kaartje, geweldig, gr.Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige vintage kaart.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schat van een kaartje,
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superschattige , zomerse vintagekaart! Het is een plaatje en ik vind het dan ook super om deze in het rijtje van de challenge op ons WLVC-blog te zien staan. Graag tot een volgende keer, lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Ditta. Leuk dat je meedoet bij WLVC
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje heb je gemaakt en schattig plaatje.
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje Ditta!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schat van een kaart heb je gemaakt Ditta prachtig, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij het Scrap Cards Challenge blog.

    Leve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!