Volgers

Pagina's

vrijdag 14 juni 2013

Een kaartje voor jou!




Vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien, gisteravond aan begonnen, vanmiddag klaar!
Ik ben de laatste tijd erg op de "vintage"toer....



Ik heb dat prachtige papier gebruikt van Maja Design, Vintage Spring Basics.
En cardstock van Papicolor, wit en donker blauw.
De swirl en de blaadjes zijn van MD.


De bloem is weer zelf gemaakt, met een mal van Crealies.
Ik vind het zo leuk om zelf bloemen te maken, als ik niet oppas plak ik ze overal op....

Fijne avond allemaal, ik ga nog even genieten met een boek in de tuin.




4 opmerkingen:

  1. Hoi Ditta, Wat een prachtig lief kaartje. Mooie zachte kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig van kleur en geweldige details gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Ditta. Heel erg mooi geworden

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!