Volgers

Pagina's

maandag 17 juni 2013

Maandag, nieuwe challenge!!




Het is weer maandag, en dat betekend dat er weer een nieuwe challenge van start gaat op De Creatieve Zebra.
Deze week is de uitdaging: alles mag!
De prijs word deze keer gesponserd door Cards etc Shop
Neem eens een kijkje wat mijn collega's van het design team allemaal voor moois gemaakt heeft.

Dit is mijn bijdrage:


Ik heb een patroon gebruikt van Cards etc Shop, een label vouw kaart.



Ik heb design papier gebruikt van Pion design, Sagan om Varen.
Cardstock van Papicolor.
Verder gekochte roosjes en de blaadjes zijn geponst met een pons van Nellie Snellen.
Die takjes zijn gesneden met een mal van Sheery Linn.



Het stempelafdrukje is van Bildmalarna, Mimosa Roses.
Ik heb haar ingekleurd met copicmarkers.

Fijne dag allemaal, geniet van het heerlijke weer!



10 opmerkingen:

  1. Superlief kaartje.....echt heel mooi gedaan Ditta! Jij ook een hele fijne dag en inderdaad....lekker genieten van het mooie weer.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Hele mooie kleuren ook.
    Hele mooie kaarten heb je hiervoor ook gemaakt. Je zelf gemaakte bloem is ook prachtig.

    Geniet ook van het mooie weer.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige kaart en erg leuk model.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig weer deze kaart Ditta. Wat een leuk
    patroon voor een label kaart. En een heel lief plaatje.

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is je creatie prachtig geworden Ditta! Echt super!!!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een schatje Ditta, mooi gekleurd , alles is mooi.
    Lieve groetjes,corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een beauty, prachtig ingekleurd en schitterende details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten maak je, Ditta.
    Ik ben via via bij jouw gekomen en heb met plezier rond gekeken.
    Ik ben ook maar gelijk volger geworden, kan ik wat vaker terug komen.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!