Volgers

Pagina's

maandag 11 juni 2012

Speciale digiwedstrijd kaart


Vandaag heb ik eindelijk deze kaart afgekregen, was daar al een dag of vier mee bezig!
Maar druk, druk, druk!!
Een dag als vrijwilliger mee met een reisje van ons verzorginghuis, een dag m'n dochter op visite,
een dag m'n vriendin en dan nog de vakantie-was en -rommel opruimen en wegbergen.

Maar hier is ze dan, Celeste Amberglow-Celebrate.


Paula van Pollycraft heeft haar speciaal getekend voor de club van Tiets.
De club bestaat bijna 8 jaar, dus een speciale digiwedstrijd.
En ik wil meedoen met deze kaart.

Het DP is van MD , Eline's Babies.
Verder is het cardstock  van papicolor.
De rand is geponst met een randpons van Martha Stewart.
Lint en bloemen uit m'n voorraadkast.
De takjes zijn gesneden met een mal van MD, LR 0226.
De tekst is van DieNamics, Essential Sentiments.
Ik heb de digi ingekleurd met copic markers.

Tot de volgende kaart,





5 opmerkingen:

  1. Tis weer een schat van een kaartje Ditta !
    Zo tussen de bedrijven door gemaakt.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo wat een gave kaart zeg
    en wat tijd betreft die komen we allemaal tekort maar je zie mee gauw
    knuffel Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ditta

    Prachtig weer deze kaart. Als je hiermee niet wint weet ik het niet meer,

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het heeft even geduurd:) maar het resultaat is geweldig Ditta!!! De digi is ook super!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!