Volgers

Pagina's

zondag 24 juni 2012

Just a note to say



Deze kaart heb ik gemaakt voor de weekendsol bij het Freubelstraatje.
De opdracht was :
1 x vierkant
1 x driehoek
1 x rond
afdrukje of een plaatje van een meisje
techniek en kleur vrij. 


En dit is het geworden.
Ik heb DP van Papermania, Beautiful 
en van Prima marketing, Nature Garden gebruikt.
Het kraftpapier is van Joy.
Het plaatje is van MD en is gemat op een spellbinder.
De banner is ook van spellbinder, maar van wie de tekst is weet ik echt niet meer.
De bloem is gemaakt van koffiefilters.
De takjes zijn gesneden met een creatable.
De swirls zijn van Zva creative.

Fijn zondag,


7 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart in een woord Geweldig. Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ditta!

    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ditta

    Wat een prachtige kaart, die bloem van de koffiefilter is heel mooi net als het papier.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie vintage kaart Ditta! Prachtig gemaakt en de bloem met de koffie filters is super! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldig mooie kaart Ditta.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige vintage kaart Ditta, wauw!!!
    ben via via op je blog gekomen, wat maak je prachtige creaties, ben gelijk volger van je geworden.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave opdracht en het resultaat is super Ditta!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!