Volgers

Pagina's

zaterdag 23 juni 2012

Happy Birthday Copic Marker Europe Blog



Vandaag een kaart gemaakt met deze speciale digi, gekregen omdat
de Copic Marker Europe Blog 1 jaar bestaat.
Omdat te vieren hebben Silvia Zet en Krista Smit hele mooie digi's getekend,
die je kunt aanvragen, maar dan verplicht je je om mee te doen met de challenge.


Ik heb bij deze kaart de digi van Silvia Zet gebruikt, en ingekleurd met copic markers.
Het DP is van Wild Rose Studio, gorgeous Ginghams en Annabelle's Meadow.
Het kraftpapier is van Joy.
Verder heb ik een doily gesneden met een mal van Cheery Lynn.
De randjes aan de matten zijn van Crealies.
De bloemen zijn gesneden met een creatable van MD, van koffiefilter papier.
Op de blog van Noor staat een workshop, met duidelijke foto's.
De blaadjes zijn gemaakt met de nieuwste creatable's van MD.
Het lint komt uit het Stoffenhoekje.

Fijn weekend allemaal,







2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie feestelijke kaart Ditta en hij is prachtig gemaakt, ook de bloemen zien er geweldig uit.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een helem ooiek aart heb je gemaakt Ditta. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!