Volgers

Pagina's

woensdag 2 februari 2011

voorjaarschallenge bij Kiama.

Hallo allemaal,

Ik heb een borduurkaart gemaakt voor de challenge bij Kiama.
Er moet een voorjaarskaart gemaakt worden, patroon en plaatje zijn vrij,
alleen moet het wel een voorjaarsplaatje zijn.


En dit is het geworden.
Ik vindt hem wel lekker voorjaarsachtig, met deze lichte kleuren.
Papier is van Papicolor, en het plaatje is van Some bunny to love.
Het lint en de brad is uit eigen voorraad.

Veel liefs  Ditta.




1 opmerking:

  1. Ditta wat heb je een prachtige kaart gemaakt voor onze challenge. Heerlijke frisse kleurtjes. Leuk dat je meedoet, hopelijk tot een volgende keer.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!