Volgers

Pagina's

donderdag 17 februari 2011

Zakdoekboekje

Hallo allemaal,

Eindelijk weer eens een berichtje, ik heb het behoorlijk druk gehad, de afgelopen week.
Vraag me niet waar mee, met van alles en nog wat!
Woensdag zijn Dili en Sabina geweest, we hebben heerlijk geknutseld, en weer heerlijk gelachen.
Onderandere ook nog wat afgekregen ( toch meiden?)
We hebben een zakdoekboekje gemaakt, dat zag ik op de site van Anita.
Het patroontje en de tutorial is van Moon Hulsman.
Dit is wat ik er van gemaakt heb:





Ik heb dessinpapier gebruikt van Craft Fair, wat ouder papier dat nog in m'n bak stond.
Heerlijk fris van kleur!
Bruin en wit cardstock van Papicolor.Lint uit eigen voorraad.
En de stempels zijn, volgens mij, van Hero Art.
Maar dat weet ik niet zeker, kan het niet meer terug vinden.

Veel liefs,  Ditta.




2 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi geheel, prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi,hi, wat lief om mijn naam hier te zien, en gaaf projectje he....ga er vast nog eens 1 maken...Helaas mocht ik niet mee doen, de stempel keuze was niet okee....helaas. Maar of ik de link wilde laten staan op mijn blog, ze hadden het inene zo drukkkkk whahahah tuurlijk deed ik dat, gaaf toch!

    Warme groetjes en zie je gauw,
    Aniet. xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!