Volgers

Pagina's

donderdag 27 januari 2011

Penny Black

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag weer een kaart gemaakt voor de challenge van Create4fun, week 04.
De sketch is gemaakt door Willi Klootwijk.



En dit is de kaart :



Het is een hele leuke sketch, weer eens wat anders, rond!
Ik heb papier gebruikt van BG, Olivia. Heerlijke roze en licht groen.
De bloemen zijn  bespoten met Glimmer Mist, Honey Dew Mist en Dazzling Diamonds.
Daarna gestempeld met een tekststempel van Mariette Verhees.
De muisjes zijn van Penny Black, uit de serie Critter Party.
 Deze zijn ingekleurd met Derwent colorsoft, en heb de volgende kleuren gebruikt:
 060, 110, 120, 180, 350, 470, 510, en 670.
Het takje is gesneden met een Creatable.
Verder heb ik lint en transparante paerls gebruikt.


Veel liefs,   Ditta.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!