Volgers

Pagina's

donderdag 20 januari 2011

Vaasje

Hallo allemaal.

Gisteren ben ik samen met Sabina bij Dili wezen knutselen.
En echt, buiten veel gekwebbel,  hebben we ook nog wat gemaakt.
Deze hele leuke vaas, Sabina had dit leuke patroon.
Dit patroon is afkomstig van een make en take van Marlous van Doe @ Ding, gemaakt door Ellen Brons.



Ik heb Bazzill cardstock gebruikt, gekregen van Dili.
Het longdrinkglas van Sabina.
Papier van Papermania: Rose Garden.
De bloemen zijn geponsd met een Floral Punch, evenals de blaadjes.
Ik heb van de week de tip gekregen dat je de geponsde bloemen nat moet sproeien,
en dan moet vormen. Als ze dan droog zijn, blijven ze veel mooier in vorm.
En dat gaat prima, bedankt Harriet!!!
Een stukje satijn lint maakt het af.

Wat was het gisteren een heerlijke dag,
gelachen, serieus, elkaar plagen.
Maar echt een heerlijke dag!!

Groetjes  Ditta.






2 opmerkingen:

  1. what a precious project i love the papers and the embellishments Ditta.
    i love your blog!
    have a wonderful weekend
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super wat je ons hier laat zien.
    en een leuk idee.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!