Volgers

Pagina's

zaterdag 2 maart 2024

Woodland Camping



Gisteren, 1 maart, is de nieuwe uitdaging weer van start gegaan op de Cheerful Sketches Challenge Blog.
En deze kaart heb ik als voorbeeld mogen maken.







Ik heb een digi gebruikt van Ram Stamps, ( Rachelle  Anne Miller) Woodland Camping.
Ram Stamps is een van de sponsors deze maand.

Deze vriendjes zijn ingekleurd met copic markers.
Het design papier is uit een blokje van Maja Design, Vintage Spring Basics.

********

Gisteren ben ik voor het eerst na m'n knie operatie weer naar een beurs geweest, de Knotsgekke Hobby dagen.
 En ik kon de hele dag lopen zonder pijn!!
Daar ben ik heel blij mee, want daarvoor heb ik die nieuwe prothese ook laten plaatsen.
Kon zeker de laatste 2 jaar niet pijnvrij lopen.
Hen hele leuke dingen gekocht, wat stempels, inkjes, een mooie snijmal en een leuke embossing mal.
 Daar zullen jullie binnenkort wel een en ander mee voorbij zien komen,





Fijne avond allemaal,




 

1 opmerking:

  1. Heel leuk, deze kaart.
    Helemaal geschikt voor iemand die gaat kamperen komend seizoen.
    Wat fijn dat je pijn nu weg is, soms is dat even afwachten, maar gelukkig is het bij jou goed gelukt.
    Leuke spullen heb je gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!