Volgers

Pagina's

zondag 3 maart 2024

Fractured card


Vorige week kwam ik op fb een hele gave pagina tegen, PAPERCRAFT MEDLEY.
Daar staan een aantal leuke workshops op. 
Ach en daar hebben we er nooit genoeg van hè!




Daar stond o.a. deze Fractured card op.
Dus ben ik donderdag ook aan de slag gegaan, helaas niet klaar gekregen...
Vandaag verder gegaan, een roosje gemaakt n.a.v. een filmpje op youtube van Emilia Sieradzan.
Voor het roosje heb ik florals 3 van ECD gebruikt, de middelste maat.
En een piepklein envelopje met een waszegel, gemaakt met een mal van Leane Creatief. ( 35.9068)
Zag deze mal op de knotsgekke hobbydagen afgelopen vrijdag, handig ding!
Hiervoor geen geknoei met warme was en zo. 
Gewoon van papier!!

Fijne zondag allemaal,


 

1 opmerking:

  1. Zo'n kaart staat nog op mijn to-do lijstje.
    Ik vind het super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!