Volgers

Pagina's

dinsdag 19 december 2023

Kerstkrans kaart



Deze kaart kan ik nu laten zien, een hele speciale voor onze dochter en schoonzoon.
Onlangs hebben Sandra en ik een workshop thuis gemaakt van Anita Izendoorn, de zogenaamde vloppost, ( zie de post van 23 november) een prachtige kerstkrans.




Nu heeft Sandra het idee gebruikt om er een kerstkaart mee te maken, en die mocht ik ontvangen!



Dank je wel Koos en Sandra!!


Nu maak ik ieder jaar een hele mooie voor Marjolijn en Martin.
Dus de keuze was snel gemaakt, ik pik het idee.....
Ik ben duidelijk van de wat donkerdere kleuren.
Was wel weer een heel werk, maar het resultaat is er ook naar. 
Hier maak je er dan ook maar 1 van, want versturen gaat niet, veel te teer.

Fijne avond allemaal,




 

2 opmerkingen:

  1. Schitterend gedaan. Lijkt me idd veel werk. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Ditta.
    Mooi gemaakt.
    Dankjewel voor je kerstkaart die ik van jou mocht ontvangen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!