Volgers

Pagina's

vrijdag 29 december 2023

Condoleance kaart



Helaas hebben we deze kaarten in het leven ook nodig.
Nu had ik er niet eentje meer op voorraad, dus aan de slag gegaan.




Met Distress inkt kleur aangebracht, ik heb er Speckled Egg voor gebruikt.
Om een mooi "ribbel" randje te krijgen, heb ik een post-itt bij het kleefstukje afgescheurd.
Daarna met Versafine Clair de bloem gestempeld.
En als laatste met een zwarte posca pen langs de randen gegaan.

Fijne avond allemaal,



 

1 opmerking:

  1. Een mooie kaart voor een droevige gebeurtenis.
    Jammer genoeg hebben we die af en toe nodig.
    Fijne jaarwisseling en een goed en gezond nieuwjaar.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!