Volgers

Pagina's

vrijdag 21 juli 2023

Have a Magical day



Vanaf vandaag staat deze kaart als 3de reminder op de Cheerful Sketches Challenge Blog.




Ik heb een digi van The paper Shelter gebruikt, zij zijn sponsor deze maand.


Ingekleurd met copic markers.
Het designpapier is van Whimsy Stamps, Mix-n-Match 1. (WSDP37)
En het cardstock is van papicolor nr 946, paars.

Tot 28 juli loop deze uitdaging, en kan je meedoen!
Er zijn deze maand ook weer hele leuke prijzen te winnen, plus maak je kans om gastdesigner te mogen zijn.


Fijne dag allemaal,

               



2 opmerkingen:

  1. Heel mooie reminder, je digi is prachtig gekleurd.
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart. De digi heb je ook mooi gekleurd. Heel anders weer dan mijn kaartje met dezelfde digi. Leuk om te zien.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!