Volgers

Pagina's

woensdag 26 juli 2023

Embossen....



Voor dat ik op vakantie ging heb ik deze kaarten gemaakt, moesten alleen nog afgemaakt worden.
Dat heb ik van de week gedaan.




Voor deze kaart heb ik een stukje wit karton gekleurd met distress inkt, daarna  met een nieuwe mal  van Altenew geeembossed. Dan met witte inkt over het gekleurde gedeelte.
Daardoor komt dat gedeelte heel mooi naar voren.
Hoe dit allemaal precies in z'n werk gaat is te zien op dit filmpje van Jo Simons.




Voor deze kaart heb ik dezelfde techniek gebruikt, alleen nu een hele andere mal.

Fijne avond allemaal,




 

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten . De eerste vind ik geweldig.
    Dit ga ik ook een keer proberen want ik vind het resultaat van deze kaarten fantastische.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart.
    Zo mooi gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!