Volgers

Pagina's

donderdag 21 april 2022

Make a wish



Dit is een kaart naar een idee van Eileen Godwin.
Zij maakt prachtige kaarten met stempels van Lavinia Stamps.




Nu ben ik al een hele tijd fan van dit merk, heb er dan ook al een aantal in m'n bezit, ook deze stempel.
Vorige week heb ik naar voorbeeld van Eileen een kaart mee gemaakt.

De stempel is van Lavinia Stamps, Liberty.
Voor de achtergrond heb ik Distress inkt gebruikt en de stencil Flourish, ook van Lavinia.
De stempel is ingekleurd met Faber Castell polychromos potloden.


Fijne dag,





3 opmerkingen:

  1. Mooie sierlijke kaart Ditta ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vind ik dit mooi.
    Ik word er helemaal zen van😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart is dit geworden. Ik heb het filmpje ook bekeken. Moet ik zeker ook eens proberen. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!