Volgers

Pagina's

zaterdag 23 april 2022

Benson Bear



Deze kaart staat als 3de reminder op onze Cheerful sketches challenge blog en staat er al sinds donderdag.
Alleen waren we er even een minimidweekje tussen uit, deze keer was ik totaal vergeten de post in te plannen.....




Voor deze kaart heb ik een digi gebruikt van een van de sponsors, Crafty Sentiments Designs.




Deze leuke paasbeer heet Benson Bear.

Voor het inkleuren heb ik copic markers gebruikt.
Het designpapier is van Echo Park, Dots & Stripes.


Fijn weekend allemaal,




4 opmerkingen:

  1. Ook alweer zo'n leuke digi.
    Je maakte er een leuke kaart mee.
    De sketch is zo verrassend leuk, ik als gast disigner had er even moeite mee, maar uiteindelijk maakte ik er verschillende kaarten mee (die binnenkort te zien zijn op mijn blog).
    Je gebruikte ik mooie kleuren voor je kaart, echt prefect voor het voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig berenkaartje. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart met dit schattige beertje. Hoop dat jullie een fijne minimidweek hebben gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!