Volgers

Pagina's

maandag 26 juli 2021

Toadily happy



Eens in de zoveel maanden doe ik mee met de vlop van Anita. Een workshop gewoon thuis.
Dan doen Sandra en ik hem samen, duurt soms wel even voordat we hem klaar hebben....



Dit is het resultaat van de vlop van april....deze keer een drieluikje.



Eerste kaart



Tweede kaart



Derde kaart



Achterkant


Anita snij en stempelt alles voor.
En aan ons dan hoe we alles in elkaar plakken en de afdrukjes inkleuren.
Bij deze kaart waren het de kikkers van Penny Black.





En naar aanleiding van deze kaart heb ik een tweeluikje nagemaakt voor de trouwdag van dochter en schoonzoon.


Fijne avond allemaal,






 

5 opmerkingen:

  1. Zowel het drieluik als het twee
    Luik heb je prachtig gemaakt Ditta. Wat een werk maar het resultaat is het zeker waard.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is jouw drieluik ook ontzettend mooi geworden. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ditta,
    wat heb je dit prachtig gemaakt! Wat een leuk idee om iets te krijgen waar je dan zelf je eigen draai aan kunt geven. Het is een prachtige creatie geworden. EN ook handig trouwens dat je dan de stans niet aan hoeft te schaffen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dit is gelukt en zo mooi gelift van de workshop , kan alleen maar zeggen dat we genieten van deze WSVP he .... dank je wel voor het meedoen !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!